Post by iniltranuncred on Feb 5, 2022 7:54:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Väldigt roligt spel att spela speciellt när det blir riktigt svårt. Kommer aldrig bli uttråkad av det här spelet eftersom det pågår och nonstop
Den fortsätter att släpa medan jag spelar en låt och den kommer att säga att jag slog fel den slog inte alls men jag fick perfekt poäng på varje ton tidigare.
Spelet har för många annonser och de vill bara ha dina pengar för prenumerationen så att du inte har annonser och det finns inte många låtar att välja mellan.
Ripoff låtar
... Super Mario Run Bubble Witch 3 Saga Magic Tiles 3 CATS: Crash Arena Turbo ... Snart helg så vad sägs om lite gratis underhållning till iOS-prylen som
Det här spelet är riktigt roligt enligt mig, men jag kan inte gå till rundor utan att få ett tillägg. Mängden annonser de ger är skandalösa. Om det inte hade så många skulle jag ge en bättre recension
Jag betygsätter det 3 stjärnor för att jag brukade älska det här spelet men sedan började jag få reklam efter varje låt och varje gång det gick fortare blev det fel och min poäng blev 0. Jag skulle älska att du fixade det här men annars är det en fantastisk spel
Jag älskar spelet, det är riktigt roligt men efter en liten stunds spelande av skärmen varje gång jag försöker ladda in den är det bara kolsvart. Jag har försökt att stänga av min enhet hela vägen och installera om den men det är fortfarande Pitch Black och det kommer t låt mig spela jag kan höra musiken.
för många annonser
lol jag förlorar alltid lol Hej och jag vill säga Bruh
Upptäck populära videor med magic piano tiles 3 | TikTok
Det finns inga gratislåtar du kan spela utan några annonser. Om du vill spela MÅSTE du betala eller titta på en annons varje gång
BH, men kunde varit bättre
Vi hjälper dig att ladda ner och installera Magic Tiles 4|Piano Tiles Game på din ... Obs! Windows XP Service Pack 3 eller Higher OS (Vista, Win 7,8) krävs.
Bajs
Det här spelet är roligt men för att spela en ny låt måste du titta på en annons och du får en annons efter varje låt du spelar
Magic Tiles 3 Music ctla
Om du slår på brickan kommer det inte att fungera fortsätter att sätta annonser i ditt ansikte och du kan inte spela nya låtar utan att titta på en annons
Jag har älskat den här appen och jag märkte hur den utvecklades och blev bättre men annonserna är irriterande och tidskrävande, särskilt när du är i spelläge redo att träffa alla brickor.
reklam, reklam, reklam och jaaa... lite mer reklam... spelet är hyfsat faktiskt men all reklam gör det värdelöst
Magic Tiles 3 Music vlv
Magic Tiles 3 Musik weh
Varje gång jag trycker för att se annonser står det att det inte finns några annonser just nu.
Apple delar de 20 mest nedladdade spelen och apparna från ...
Magic Tiles 3 Музика feo
Det är väldigt roligt, och det är som att lyssna på musik och spela ett spel på samma gång. Skulle definitivt rekommendera att installera.
Önskar att brickorna skulle falla ner mer i takt med låtarnas takter. Jag skulle också vilja låsa upp mer än bara de två första låtarna men det står att det inte finns några annonser tillgängliga.
Det här är hemskt! Varje gång jag imponerar på ett ljud får det mig att titta på en annons! Det suger så jag hoppas att de gör det bättre genom att ta bort annonser!!00000000000/5
Beyblade Burst Rivals Teka-teki zhf
Det är ett riktigt bra spel, och den här recensionen är inte jag som klagar på annonserna. Jag undrade bara varför stången går upp medan du trycker på brickorna. Jag kan inte säga om mitt spel krånglar eller inte och det är en aning frustrerande. Det stör mig verkligen och jag undrade om det fanns ett sätt att stänga av det här. Jag verkar dock vara den enda som frågar om detta, så jag behövde verkligen veta. Och tack också.
Magic Tiles 3 Piano Game Piano Tiles Tap the Black Undvik de vita brickorna !, musikmelodier, abcya-spel, Android png 512x512px 170.89KB
Jag älskar det här spelet väldigt mycket, jag kan spela i världsrekordhastighet, det finns några saker med spelet som jag önskar att inte fanns där, eller som var ett alternativ att stänga av. Såsom presenterna och möjligheten att ändra bakgrundsfärgerna. Annonser är också ganska irriterande. Men överlag älskar jag det här spelet och spelar det förmodligen för mycket
Det värsta sättet med det här spelet är att när jag försöker titta på ett tillägg för att låsa upp musik säger det hela tiden att det inte finns några tillgängliga tillägg. Hur får jag tillägg för att låsa upp nya låtar.
... Games - snabbast - gratis - säker för Android-enheter. Magic Hits Piano Tiles 3 : magic Tiles Music Tapone of top Music Game this year.
Appen i sig är bra men GUD annonserna, det finns så många, man kan knappt spela utan att titta på like t ads. Det är irriterande
Bra spel om brickorna faktiskt fungerade i flerspelarläget. Jag slog tonerna perfekt och plötsligt registreras inte mina tryck. Om du kunde fixa detta skulle det vara bra.
Jag älskar det här spelet. men jag tror att det kan vara lite inspirerande. Men jag tycker fortfarande att det här är ett fantastiskt spel. Jag och mina barn spelar det här spelet och vi älskar det.